Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Bohaterów Powiśla Dąbrowskiego w Dąbrowie Tarnowskiej
 
ul. Zazamcze 3, 33-200 Dąbrowa Tarnowska

 

 

Przejdź do treści

Deklaracja dostępności

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Bohaterów Powiśla Dąbrowskiego w Dąbrowie Tarnowskiej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie                         z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Bohaterów Powiśla Dąbrowskiego w Dąbrowie Tarnowskiej: www.sp3dt.pl

Data publikacji strony internetowej : 2017-09-01

   Data ostatniej istotnej aktualizacji : 2025 – 02 – 17

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

- filmy nie posiadają napisów dla osób niesłyszących

- niektóre zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opisów alternatywnych

- dokumenty w PDF nie są dokumentami edytowalnymi

- część plików nie jest dostępnych cyfrowo

- mapy są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

- Deklarację sporządzono dnia: 2025-02-25

- Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

 Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Pan Artur Pobiegło

 E-mail: dyrpg2dt@poczta.onet.pl

 Telefon: 14 655-42-23

Informacje na temat procedury:

Każdy ma prawo zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu, zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu, oraz wnioskować                            o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie. Żądanie musi zawierać: dane kontaktowe osoby zgłaszającej, wskazanie  strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie, wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, nie później niż  w ciągu 7 dni od daty wystąpienia z wnioskiem.  Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić nie później niż w ciągu  2 miesięcy od daty zgłoszenia.

 

Skargi i odwołania:

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

 Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Bohaterów Powiśla Dąbrowskiego w Dąbrowie  Tarnowskiej

Adres: ul. Zazamcze 3 , 33-200 Dąbrowa Tarnowska

E-mail: dyrpg2dt@poczta.onet.pl

Telefon: 14 655-42-23

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

Dostępność architektoniczna:

Budynek, w którym mieści się Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Bohaterów Powiśla Dąbrowskiego w Dąbrowie Tarnowskiej usytuowany jest w Dąbrowie Tarnowskiej przy ul. Zazamcze 3.  Przed szkołą znajdują się trzy miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku prowadzą cztery wejścia otwierane manualnie. Dwa wejścia są dostosowane dla wózków inwalidzkich. Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące. Budynek ma trzy kondygnacje, posiada urządzenie dźwigowe (windę) oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, na każdym poziomie. Korytarze zapewniają swobodne przemieszczanie się. W budynku znajduje się specjalistyczna pracownia edukacji sensorycznej, gabinet logopedy oraz pedagoga. Ewakuacja z budynku odbywa się poprzez wydzielone drogi ewakuacyjne. Szkoła posiada cztery wyjścia ewakuacyjne, dwa z nich są z podjazdami dla osób niepełnosprawnych. Do budynku                                 i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W szkole nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych. 6. W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego. Osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściu głównym są pracownicy sekretariatu  i obsługi.

 

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego zanajduje się poniżej w załącznikach  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki:

Informacje

Liczba wyświetleń: 28
Utworzono dnia: 26.02.2025

Historia publikacji

  • 27.02.2025 11:26, Administrator
    Edycja strony: Deklaracja dostępności
  • 27.02.2025 11:25, Administrator
    Edycja strony: Deklaracja dostępności
  • 27.02.2025 11:22, Administrator
    Edycja strony: Deklaracja dostępności